Opnieuw op pad - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu Opnieuw op pad - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

Opnieuw op pad

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

10 Juli 2014 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,
Ze zeggen dat je ten prooi kunt vallen aan het Camino-virus. Nou, dat is met mij dus het geval. Morgen vlieg ik naar Santander, vervolgens reis ik met de bus naar Oviedo. Zaterdag begin ik met de Camino Primitivo. Volgens de overlevering reisde koning Alfonso rond het jaar 840 als eerste over deze route naar Santiago de Compostela. Het gebied is anders dan de vorige jaren: bergachtig en moet erg mooi zijn. Ik ga me laten verrassen...
Tot de volgende keer... Veel groetjes,
Dimphy.

  • 11 Juli 2014 - 13:02

    Wanderer To The Sea:

    May your blessings outnumber the shamrocks that grow, and may trouble avoid you wherever you go :-) (een shamrock is een klavertje drie)

  • 11 Juli 2014 - 22:33

    Bea:

    Hoi Dimphy

    Geweldig dat je weer gaat lopen, petje af. Veel succes en ben benieuwd naar je verhalen.

    Hartelijke groet Bea

  • 11 Juli 2014 - 22:44

    Mieke Jonkman:

    Hoi Dimphy,\

    Eigenlijk had ik je nog persoonlijk een goede tocht willen wensen, helaas te druk met 3 kleinkinderen in huis. Waarschijnlijk lees je dit na je eerste ervaring van de Primitivo, hopelijk is het meegevallen. Ik denk maar zo wat Alfonso in 840 kan moet jou in 2014 toch zeker lukken. Dimph, geniet van al het mooie dat je tegenkomt, van de andere primitivo-lopers en we zijn benieuwd naar je verhalen.
    Geniet, groetjes,

    Mieke

  • 11 Juli 2014 - 23:05

    Helma:

    Hoi Dimphy,
    Heel veel succes en vooral weer veel wandelplezier. Super dat je dit weer doet. Je bent echt besmet met het virus en dat is alleen maar leuk. Het zal af en toe wel zwaar zijn maar blijf vooral genieten van de mooie omgeving, de uitdaging en de interessante mensen die je gaat ontmoeten. Wij gaan je natuurlijk volgen. Groetjes, Ferd en Helma

  • 11 Juli 2014 - 23:50

    Marianne En Hans:

    Hoi Dymphy,
    Heerlijk om zo besmet te raken met dat Camino-virus. Wij wensen je gewoon geen beterschap, want deze besmetting is precies wat je wilt en wat jou verder laat groeien.
    Veel geluk en plezier op je pelgrimage.
    We willen je graag volgen,

    Marianne en Hans

  • 12 Juli 2014 - 09:21

    Ron Cramer:

    Hoi Dimphy,

    Knap hoor dat je de uitdaging weer aangaat!
    We zien je komende berichtjes graag verschijnen.
    Succes en geniet ervan,
    Elly en Ron

  • 12 Juli 2014 - 09:46

    Jos Van Luyck:

    Volgens mij heb je nu eindelijk iets gevonden waar zelfs jouw privé-arts geen medicijn tegen heeft: het Camino-virus ! Genezen is onmogelijk, maar ook niet nodig.
    Knap dat je het weer aandurft om in je eentje (nou ja, jij zit wel zo in elkaar dat je, voordat je in Santiago bent, weer een hele hoop mensen hebt ontmoet) weer de Camino te gaan lopen.
    Leonie en ik wensen je ontzettend veel loopplezier, goed weer en behouden aankomst in je einddoel (van dit jaar). Geniet van de omgeving, van de mensen in de streken waar je doorheen loopt en van de mensen die je onderweg ontmoet.
    Laat ons, jouw volgers, zeker meegenieten van hetgeen je meemaakt en blijf schrijven.
    Heel veel succes en groet.
    Jos (vL)

  • 12 Juli 2014 - 11:30

    Bernadette Van Susante:

    Hoi Dimphie,

    Als je dit leest heb je waarschijnlijk het eerste stukje erop zitten!! Heel moedig en knap dat je het wederom toch maar weer doet!!!! Maar ja..... het virus!!!!!! Wij wensen jou drie hele goede en sfeervolle weken, geniet van de nieuwe contacten en prachtige natuur. Wij volgen je weer ''op de voet''.
    Heel veel succes en geniet volop. Groetjes,

    Jan en Bernadette.

  • 12 Juli 2014 - 13:20

    Arthur Kuilboer:

    Nou Dymphy,

    Het is weer zover; de koorts heeft je weer te pakken gekregen. Een contemplatieve tocht om weer eens helemaal jezelf te verkennen in minder comfortabele omstandigheden. Chapeau! Ik wens je een heel fijne tocht toe met weinig ontberingen maar veel plezier met jezelf en de mensen om je heen, want daar gaat het toch om, ontmoetingen in den vreemde. Behouden tocht en een goede aankomst.

  • 12 Juli 2014 - 13:44

    Anneke Struif Bontkes:

    Wat een fantastisch virus heeft jou te pakken. Nu in de bergen en dus meer klimmen. Je kunt het vast aan. Ik wens je een geweldige reis met mooie ontmoetingen. Ik volg je en ben benieuwd naar je verhalen.
    Anneke

  • 12 Juli 2014 - 14:42

    Ans Schumacher:

    Hallo Dimphy,

    Jammer, dat ik je afgelopen woensdag geen succes heb kunnen wensen. Maar je bent pas net begonnen, dus .....!
    Geniet van je eigen kracht, de vele nieuwe mensen en de natuur!

    Gr. Ans

  • 12 Juli 2014 - 15:21

    Martin Hemmes:

    Dimphy,

    Wij pakken maandag ook het vliegtuig, maar zoeken niet de uitdaging die jij weer aan gaat. We zullen aan je denken. Goede reis en veel inspiratie gewenst.
    Ik heb begrepen dat Jos en Flip nu weer drie weken vrij spel hebben. Ik hoop dat diyt goed gaat.
    Gr. Martin

  • 13 Juli 2014 - 10:45

    Marjo:

    Hai Dimphy,
    Hoe is de eerste dag gegaan (op mijn verjaardag de 12e)?
    Ik vind het erg knap dat je dit allemaal doet. Ik zou het niet durven.
    heel veel succes en ik kijk uit naar je verhalen.
    heel veel liefs en kusjes Marjo

  • 13 Juli 2014 - 20:48

    Jeannette:

    Hoi Dimphy,

    Een hele mooie tocht toegewenst met mooie ontmoetingen, overdenkingen en uitzichten. Het gaat je zeker lukken!

    We lezen met plezier jouw ervaringen!

    Groetjes Vincent en Jeannette

  • 21 Juli 2014 - 21:54

    Ine:

    Hallo Dimphy
    Wellicht zit de helft er al op maar de drukte had me te pakken, echter geen camino virus en dat zal niet gebeuren. Karel had het 4 daagse virus te pakken en heeft die uitgelopen . ik ben zelf ook 2 dagen in Nijmegen geweest en daarvoor druk met kleinkinderen enz. Hoe gaat het ? Waar ben je nu en hoelang duurt het deze keer?
    Niet te heet, drink genoeg zou ik zeggen in Nijmegen waren de 1 e dag al mensen flauw gevallen.
    We spreken elkaar nog.
    gr Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Dimphy

Pelgrimage Oviedo-Santiago de Compostela

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 5269

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Camino Primitivo

Landen bezocht: