In Berducedo - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu In Berducedo - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

In Berducedo

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

19 Juli 2014 | Spanje, Berducedo

Hallo allemaal, Ik lees van iedereen zonnige berichten. Hier regent het pijpenstelen. Vandaag hoogste punt bereikt. Ik zag er best tegenop maar het is goed gegaan. Morgen weer zware dag met grote afdaling naar stuwmeer en daarna weer vrolijk (hoop ik) naar boven. Nu in bar met wifi, internet nergens te vinden. Gelukkig had ik gisteren een bed gereserveerd in een privé herberg: alles is vol en men moet verder lopen, in de stromende regen! Gezellig samen eten met twee mensen uit Frankrijk en iemand uit Californië. Tot de volgende keer. Groetjes Dimphy

• 19 Juli 2014 - 22:29

Bernadette Van Susante.:

Hoi Dimphie,

Sorry, er ging iets fout.
    Chapeau, voor wat jij weer presteert. Wij doen het jou niet na. Hartstikke goed en dat je ook je eigen tempo bepaalt en je niet laat opjagen door anderen. Heel goed. Mede daardoor zal jij ook deze tocht met de beklimmingen zeker volbrengen!!
    Heel veel succes morgen met de afdaling en de beklimming. Wij blijven je volgen vanuit een snikheet Rosmalen.
    Groetjes en tot de volgende keer,

Jan en Bernadette.

• 20 Juli 2014 - 10:30

Jos Van Luyck:

Allereerst: complimenten dat je het weer aandurft !
    Naar ik begrijp is het inderdaad een 'primitivo': in deze tijd geen internet in de herbergen, da's toch vreemd. Maar gelukkig zijn er de mobieltjes nog.
    Volgens mij heb jij daar beter weer om te lopen dan hier. Zoals je al begrepen hebt is het hier bloedbenauwd en snikheet en ook komende week blijft het nog warm. Ach arm degenen die met dit weer moeten werken, hoewel half Nederland is op vakantie.
    Zelf de website, waarop je je wederwaardigheden plaatst is van slag. Volgens die ben je een stuk dichterbij, namelijk in Kevalaer ! Ook leuk overigens.
    Geniet van alle mensen die je ontmoet, laat je niet opjagen (maar ik ken je niet anders) en bepaal je eigen tempo, dan houd je het het langst vol. Succes met het stijgen en dalen (of omgekeerd) en laat ons vooral uitgebreid weer iets weten wanneer je weer bent neergedaald in de geciviliceerde wereld, mét internet.
    Groet,
    Jos & Leonie

• 20 Juli 2014 - 11:23

Lien&lijn:

Lieve mama, We zijn Super trots op Je! We zullen de zon vragen om ook af en toe bij jou langs te komen. Veel succes met de volgende top!!

• 22 Juli 2014 - 17:18

Marijke Thijsse:

Wat vervelend, dat je regen hebt gehad. Ik hoop, dat dat inmiddels voorbij is en je in een prettig temperatuurtje verder kunt gaan. Super, dat je zonder problemen het hoogste punt al weer gehad hebt. Leuk om je berichten te ontvangen!!! Veel succes en plezier bij je verdere tocht. Marijke